duminică, 11 noiembrie 2012

Timpul trece fără noi !

În ultima vreme am realizat că timpul trece foarte repede, am încercat să găsesc tot felul de scuze, că noi oamenii suntem prea ocupați, că avem prea multe lucruri de făcut, dar tind să cred ca nu e așa și că el TIMPUL  încearcă să fugă din lumea nebună în care trăim și în care fugim disperați după bani, faimă și admirație din partea celorlalți.
Am întrebat Timpul: De ce oamenii sunt nefericiți ?
El mi-a răspuns: Pentru că ei nu caută fericirea în lucruri mici.
Am întrebat Timpul: De ce oamenii sunt bolnavi?
El mi-a răspuns: Pentru că banii i-au transformat în sclavi.
Am întrebat timpul: De ce oamenii nu mai iubesc?
El mi-a răspuns: Pentru că în mocirla urii pe zi ce trece se-adâncesc?
Am întrebat timpul: De ce oamenii nu mai zâmbesc?
El mi-a răspuns: Pentru că lasă grijile de-i împânzesc.
Am întrebat timpul: De ce oamenii au sufletul împietrit?
El mi-a răspuns: Pentru că încă în el credința  nu a-nmugurit.
Am întrebat timpul: De ce visurile oamenii nu și le-mplinesc?
El mi-a răspuns: Pentru că renunță ușor și cu puțin se mulțumesc.
Am întrebat Eu Timpul: de ce mă-mbătrânești ?
Eu ca și tine-n lume am doar o misiune pe care s-omplinesc.
Am întrebat Eu timpul: Dar unde te grabești ?
Vreau doar să te trezesc și să-ți reamintesc că ai o șansă-n viață,
N-ai TIMP s-o irosești !





3 comentarii:

  1. Foarte frumos si original ! Pacat ca...orice o motivare buna,devine inutila cand iesi din casa si incerci sa pui in practica...intampinam prea multe piedici care ne dau peste cap planurile...sau nu sunt eu ambitios...altora le iese si mie nu?

    RăspundețiȘtergere