marți, 26 februarie 2013

Voința și perseverența.

         Încă de mică am auzit aceste cuvinte VOINȚĂ și PERSEVERENȚĂ, atunci cu siguranță nu conștientizam ce înseamnă și câtă influență pot avea ele asupra noastră. Astăzi lucrurile stau altfel, am aflat și am simțit pe pielea mea cât de greu poți dobândi aceste mari calități. Și tot acum încep să înțeleg de ce unii oameni pot atinge succesul, își pot îndeplini visurile, pot trece de bariere, pot atinge culmile celor mai înalți munți din lume, pot face ceea ce le place, pot râde mai mult decât plânge, pot face imposibilul, pot doborî cele mai neașteptate recorduri, și nu în ultimul rând pot SĂ NU SE MAI PLÂNGĂ, așa cum fac eu și sunt sigură că și tu în majoritatea cazurilor.
           Fiecare om a fost înzestrat cu această capacitate de a reuși, unii se luptă, își doresc cu adevarat să-și schimbe sau să-și îmbunătățească viața, să devină cea mai bună variantă a lor, alții se muțumesc să dea vina pe ceilalți, să rămână în zona de confort sau să blameze societatea și soarta pentru că e atât de crudă și nemiloasă cu dânșii. Trebuie totuși să existe în tine o forța foarte mare pentru ca aceste două butoane să-și declanșeze alarmele. Pentru mine cu siguranță este gândul și sentimentul, că într-o zi nu voi mai fi aici, acum. Și dacă nu am nici cea mai mică idee despre când va veni acea zi, mai bine mă grăbesc, și mă străduiesc să încerc să fac ce pot eu mai bine, să încerc să-mi fac viața mai frumoasă acum cât am posibilitatea. O singură șansă ni s-a oferit!
 Dacă te parăsește iubitul/soțul,  nu-i nimic ai șansa să gasești ceva mai bun.
 Dacă ți s-a ars prajitura pentru care te-ai străduit atât de mult, nu-i nimic faci alta.
 Dacă din nefericire și tristețe ai pierdut un copil, ai posibilitatea să faci altul chiar daca pe acela nu-l vei uita.
Dacă îți moare câinele, ai șansa să-ți cumperi altul.
Dacă pici un examen, ai șansa de a mai încerca încă o dată.
Și lista poate continua....
Analizând toate aceste lucruri nu crezi că ar fi PĂCAT să RATEZI
UNICA ȘANSĂ care ți s-a oferit și anume VIAȚA.
 Trăind-o fără măcar să simți că ești tu acolo.
 Fără să conștientizezi că pierzi timpul aiurea.
 Că ai devenit un robot în secolul vitezei.
 Că nu faci nimic din ceea ce ți-ar împlini sufletul.
 Că faci aceleași lucruri în fiecare zi.
 Că trăiești de pe o zi pe alta.
 Că te lași condusă de ceilalți.
 Că petreci prea mult timp în fața calculatorului.
 Că ai uitat să te bucuri de atâtea lucruri frumoase din jur.
Pentru mine aceste gânduri sunt mici izvoare de putere, voință și perseverență ! Nu e greu deloc. Trebuie doar să Vrei !
 Să ai o viață pentru sufletul tau,

Andreea 


         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu