miercuri, 30 ianuarie 2013

Pâna acum am învățat că:

  • Nu prețuiesc suficient de mult ceea ce mi s-a oferit până acum.
  • Oamenii sunt foarte diferiți, și trebuie sa depun puțin efort sa-i înțeleg.
  • Nimeni nu este vinovat  pentru ceea ce mi se întamplă.
  • Trebuie să încerc să ofer mai mult.
  • Îi judec prea mult pe cei din jur.
  • Mă preocupă mai mult ceea ce face/cum arata celalalt decât ceea ce fac/cum arăt eu.
  • Timpul trece aiurea pe lângă mine.
  • Am uitat să mă bucur de lucruri mărunte.
  • Uit des să mulțumesc.
  • Trec zile, luni, poate chiar ani, când nu vorbesc cu prieteni/cunoștințe.
  • Lucrurile de valoare se obțin cu sacrificiu.
  • Drumul către succes e plin de obstacole.
  • Îți trebuie multă voința pentru ca visurile tale să devină realitate.
  • Dincolo de prima și a doua căzătură vei înțelege de ce contează atât de mult perseverența.
  • Împlinirea sufletească o dobândesc din momentul în care fac ce-mi place.
  • Natura e o arta.
  • Nu trebuie să mă las descurajată de părerile și atitudinea celor din jur.
  • Doar niște simple cuvinte îți pot schimba ziua.
  • Fiecare dintre noi are ceva bun de oferit pentru lumea asta.
  • Trebuie să dau tot ce am mai bun în această călătorie numita Viață.
  • Nimic nu e imposibil atat timp cat exista credinta.
  • Dumnezeu există !
  • Iubirea este cea care ne ține în viață !

Până la final mai am foarte multe lucruri de învățat....

O zi frumoasă !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu