vineri, 2 noiembrie 2012

Fragmente din copilarie

Mă întreb și eu ca Mihai Eminescu "Unde ești tu copilărie cu padurea ta cu tot ? ". Nu știu de ce acum bucurându-mă de ziua asta frumoasă, proaspătă și însorită de care ar trebui să te bucuri și tu mi-a trecut prin minte un gând special legat de copilărie. Oprește-te puțin în loc și adu-ți aminte de zilele în care erai copil. Care erau activitățile tale principale? Cine erau prietenii tai? Unde te jucai? Ce te jucai? Ce responsabilități aveai? Cum te îmbrăcai? Cum arătai? Eu reflectând la aceste întrebări nu pot să zic decât un singur lucru mi-e DOR câteodată de copilărie. O perioadă semnificativă din viața noastră în care lumea ți se pare o poveste din cărțile citite de mama, bunica, sau cărțile pe care le citeai chiar tu, râdeai mult și în hohote, credeai în Moș Crăciun, așteptai sărbatorile de iarnă cu sufletul la gură, stăteai în zăpadă o zi întreagă nesimțind frigul, așteptai nerăbdator vacanțele la bunici, te bucurai de lucruri marunte, erai cel mai fericit când primeai o ciocolată chiar dacă ți s-ar fi oferit tot aurul din lume, trăiai doar în prezent și viața ți se părea o eternitate, toate lucrurile din jur te îndrăgeau pentru că tu cu sufletul tău colorat le făceai  să zâmbească. Copilaria acele pagini din cartea vieții pe care ori de câte ori le citești te fac să-ți dorești să le fi mai trăit măcar odată.

Într-un comentariu mai jos spune-mi o amintire din copilarie care ți-a rămas întipărită în minte ?
Te pup și te îmbrățișez cu drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu